ნინი ნიქაბაძე • 1624712771

15 წუთიანი ვარჯიში სახლის პირობებში

მოძრაობა და ვარჯიში ერთ-ერთი მთავარი ძალაა ორგანიზმისთვის. მძიმე სამუშაო დღის შემდეგ არ არის მარტივი დაკავდეთ ფიზიკური აქტივობით, თუმცა აუცილებელია ორგანიზმს მივცეთ მეტი ენერგია ვარჯიშის საშუალებით.

თუ თქვენ ვერ დადიხართ სავარჯიშო დარბაზში ან ყოველდღიურ რეჟიმში ვერ ასწრებთ ფიზიკური აქტივობებით დაკავებას, მაშინ ეს რჩევის რუბრიკა ნამდვილად თქვენთვისაა. დღის განმავლობაში მხოლოდ 15 წუთი დაგჭირდებათ იმისთვის, რომ თქვენი სხეული იყოს ტონუსში.

წარმოგიდგენთ სახლის პირობებში 15-წუთიან ვარჯიშებს:

Dance Workout

თუ გიყვართ ცეკვა და თან გსურთ იყოთ ტონუსში, მაშინ თქვენ ნამდვილად დაგეხმარებათ Pamela Reif-ის ‘Dance Workout’ - ვარჯიშში გამოყენებულია ცეკვის მოძრაობები, რომელიც მეტად გაგახალისებთ და მოტივაციას შეგმატებთ.

HIT WORKOUT

თუ თქვენი მიზანია დაწვათ რაც შეიძლება მეტი კალორია და მზად ხართ მაქსიმალურად დაიტვირთოთ თავი, მაშინ დროა ინტენსიური, 15 წუთიანი ვარჯიშით დაკავდეთ.

აერობიკა

დაისვენეთ, გაერთეთ და ივარჯიშეთ ერთდროულად. დიახ, ეს აერობიკაა, რომლის მეშვეობითაც გამოიმუშავებთ მეტ ენერგიას და სხეულს მისცემთ სასურველ ფორმას.

 

გაწელვები - STRECH

და ბოლოს, განტვირთვის დღისთვის აუცილებელია სხეული გაწელოთ. გაწელვები მისცემს კუნთს სწორ ფორმას. 

 

გაიგეთ მეტი: როგორ აღვიდგინოთ ენერგია?! - 4 ჯანსაღი სასმელი