ნინი ნიქაბაძე • 1624178852

როგორ აღვიდგინოთ ენერგია?! - 4 ჯანსაღი სასმელი

რეგულარული ვარჯიში უზრუნველყოფს ორგანიზმის გაძლიერებასა და განწყობის ამაღლებას; თუმცა აღსანიშნავია რომ, მკაცრი ვარჯიშის დროს ორგანიზმს შესაძლებელია დააკლდეს წყალი, ან ისეთი საკვები ნივთიერებები, როგორიცაა ელექტროლიტები, რაც ხელს უწყობს ორგანიზმის დეჰიდრატაციასა და დაღლილობას. ამისათვის, ვარჯიშთან ერთად საჭიროა ვიზრუნოთ ორგანიზმისათვის საჭირო ინგრედიენტების და ვიტამინების მომარაგებით.

წარმოგიდგენთ 4 მთავარ სასმელს, რომელიც უზრუნველყოფს ორგანიზმის საჭირო ვიტამინებით გაჯერებას:

1. წყალი - გრძნობთ დაღლილობას ან წყურვილს ვარჯიშის დროს ან შემდგომ? მართალია ეს ყველასთვის აშკარაა, მაგრამ წყალი უდავოდ არის თქვენი ორგანიზმის მთავარი მაცოცხლებელი ძალა. ვარჯიშის შემდგომ საჭიროა მიიღოთ 1 ლიტრამდე წყალი, რისი მეშვეობითაც ორგანიზმში ხდება ენერგიის აღდგენა. წყალი იცავს ორგანიზმს დეჰიდრატაციისგან.

2. ქოქოსის წყალი - თუ თქვენ გიყვართ გემრიელი სასმელი, მაგრამ მიიჩნევთ რომ სიახლე გჭირდებათ ყოველდღიურობაში მიიღეთ ქოქოსის წყალი. ქოქოსის წყალი არის ელექტროლიტების ბუნებრივი წყარო. იგი შეიცავს ისეთ ნივთიერებებს როგორიცაა კალიუმი, ნატრიუმი და მაგნიუმი. იგი ასევე შეიცავს ბუნებრივ შაქრებს, რაც ეხმარება ორგანიზმს ენერგიის აღდგენაში.

 

3. ბოსტნეულის წვენი - ბოსტნეულის მიღება აუცილებელია ორგანიზმისთვის. წვენი, რომელიც შეიცავს ჭარხალს, სტაფილოს, მწვანე ღეროვან ბოსტნეულ, უზრუნველყოფს ორგანიზმის ვიტამინებით მომარაგევას. აღსანიშნავია რომ ბოსტნეულის წვენი უზრუნველყოფს კუნთების აღდგენასა და ორგანიზმის ჰიდრატაციას.

 

4. სმუზი - ზაფხულში, ყველასთვის საყვარელი გამაგრილებელი სასმელი ხომ ხილის სმუზია. აირჩიეთ თქვენი საყვარელი ხილი და შეურიოთ სასურველ ცილოვან წყაროსთან, როგორიცაა ქოქოსის წყალი, ნუშის რძე ან იოგურტი. მცენარეული სმუზი დაგეხმარებათ შეავსოთ გამოფიტული ორგანიზმი უამრავი საკვები ნივთიერებით.

 

 

მიჰყევით ჯანსაღი ცხოვრების წესს, აიმაღლეთ განწყობა და გააძლიერეთ ორგანიზმი საჭირო ვიტამინებით.

 

გაიგეთ მეტი: თქვენ არ ხართ მარტო — 5 წუთიანი თავის მოვლის საშუალებები მენტალური ჯანმრთელობისთვის